Tuesday, July 24, 2007

7

7:01 υιε φυλασσε εμους λογους τας δε εμας εντολας κρυψον παρα σεαυτω [ 1α ] υιε τιμα τον κυριον και ισχυσεις πλην δε αυτου μη φοβου αλλον 7:02 φυλαξον εμας εντολας και βιωσεις τους δε εμους λογους ωσπερ κορας ομματων 7:03 περιθου δε αυτους σοις δακτυλοις επιγραψον δε επι το πλατος της καρδιας σου 7:04 ειπον την σοφιαν σην αδελφην ειναι την δε φρονησιν γνωριμον περιποιησαι σεαυτω 7:05 ινα σε τηρηση απο γυναικος αλλοτριας και πονηρας εαν σε λογοις τοις προς χαριν εμβαληται/εμβαλληται 7:06 απο γαρ θυριδος εκ του οικου αυτης εις τας πλατειας παρακυπτουσα 7:07 ον αν ιδη των αφρονων τεκνων νεανιαν ενδεη φρενων 7:08 παραπορευομενον παρα γωνιαν εν διοδοις οικων αυτης 7:09 και λαλουντα εν σκοτει εσπερινω ηνικα αν ησυχια νυκτερινη [η ] και γνοφωδης 7:10 η δε γυνη συναντα αυτω ειδος εχουσα πορνικον η ποιει νεων εξιπτασθαι καρδιας 7:11 ανεπτερωμενη δε εστιν/εστι και ασωτος εν οικω δε ουχ ησυχαζουσιν οι ποδες αυτης 7:12 χρονον γαρ τινα εξω ρεμβεται χρονον δε εν πλατειαις παρα πασαν γωνιαν ενεδρευει 7:13 ειτα επιλαβομενη εφιλησεν αυτον αναιδει δε προσωπω προσειπεν αυτω 7:14 θυσια ειρηνικη μοι εστιν/εστι σημερον αποδιδωμι τας ευχας μου 7:15 ενεκα τουτου εξηλθον εις συναντησιν σοι ποθουσα το σον προσωπον ευρηκα σε 7:16 κειριαις τετακα την κλινην μου αμφιταποις δε εστρωκα τοις απ' αιγυπτου 7:17 διερραγκα την κοιτην μου κροκω/κροκινω τον δε οικον μου κινναμωμω 7:18 ελθε και απολαυσωμεν φιλιας εως ορθρου δευρο και εγκυλισθωμεν ερωτι 7:19 ου γαρ παρεστιν ο ανηρ μου εν οικω πεπορευται δε οδον μακραν 7:20 ενδεσμον αργυριου λαβων εν χειρι αυτου δι' ημερων πολλων επανηξει εις τον οικον αυτου 7:21 απεπλανησεν/απεπλανησε δε αυτον πολλη ομιλια βροχοις τε τοις απο χειλεων εξωκειλεν αυτον 7:22 ο δε επηκολουθησεν αυτη κεπφωθεις ωσπερ δε βους επι σφαγην αγεται και ωσπερ κυων επι δεσμους 7:23 η ως ελαφος τοξευματι πεπληγως εις το ηπαρ σπευδει δε ωσπερ ορνεον εις παγιδα ουκ ειδως οτι περι ψυχης τρεχει 7:24 νυν ουν υιε ακουε μου και προσεχε ρημασιν/ρημασι στοματος μου 7:25 μη εκκλινατω εις τας οδους αυτης η καρδια σου 7:26 πολλους γαρ τρωσασα καταβεβληκεν/καταβεβληκε και αναριθμητοι εισιν ους πεφονευκεν 7:27 οδοι αδου ο οικος αυτης καταγουσαι εις τα ταμιεια του θανατου

No comments: