Tuesday, July 24, 2007

8

8:01 συ την σοφιαν κηρυξεις ινα φρονησις σοι υπακουση 8:02 επι γαρ των υψηλων ακρων εστιν ανα/αναμεσον μεσον δε των τριβων εστηκεν/εστηκε 8:03 παρα γαρ πυλαις δυναστων παρεδρευει εν δε εισοδοις υμνειται 8:04 υμας ω ανθρωποι παρακαλω και προιεμαι/προι εμαι εμην φωνην υιοις ανθρωπων 8:05 νοησατε ακακοι πανουργιαν οι δε απαιδευτοι ενθεσθε καρδιαν 8:06 εισακουσατε μου σεμνα γαρ ερω και ανοισω απο χειλεων ορθα 8:07 οτι αληθειαν μελετησει ο φαρυγξ μου εβδελυγμενα δε εναντιον εμου χειλη ψευδη 8:08 μετα δικαιοσυνης παντα τα ρηματα του στοματος μου ουδεν εν/εαυτοις αυτοις σκολιον ουδε στραγγαλωδες 8:09 παντα ενωπια τοις συνιουσιν/συνιουσι και ορθα τοις ευρισκουσι γνωσιν 8:10 λαβετε παιδειαν και μη αργυριον και γνωσιν υπερ χρυσιον δεδοκιμασμενον [ανθαιρεισθε δε αισθησιν χρυσιου καθαρου ] 8:11 κρεισσων γαρ σοφια λιθων πολυτελων παν δε τιμιον ουκ αξιον αυτης εστιν 8:12 εγω η σοφια κατεσκηνωσα βουλην και γνωσιν και εννοιαν εγω επεκαλεσαμην 8:13 φοβος κυριου μισει αδικιαν υβριν τε και υπερηφανιαν και οδους πονηρων μεμισηκα δε εγω διεστραμμενας οδους κακων 8:14 εμη βουλη και ασφαλεια εμη φρονησις εμη δε ισχυς 8:15 δι' εμου βασιλεις βασιλευουσιν /βασιλευουσι και οι δυνασται γραφουσιν / γραφουσι δικαιοσυνην 8:16 δι' εμου μεγιστανες μεγαλυνονται και τυραννοι δι' εμου κρατουσι γης 8:17 εγω τους εμε φιλουντας αγαπω οι δε εμε ζητουντες ευρησουσιν / eurhsousi 8:18 πλουτος και δοξα εμοι υπαρχει και κτησις πολλων και δικαιοσυνη 8:19 βελτιον εμε καρπιζεσθαι υπερ χρυσιον και λιθον τιμιον τα δε εμα γενηματα/γεννηματα κρεισσω αργυριου εκλεκτου 8:20 εν οδοις δικαιοσυνης περιπατω και ανα/αναμεσον μεσον τριβων δικαιωματος αναστρεφομαι 8:21 ινα μερισω τοις εμε αγαπωσιν υπαρξιν και τους θησαυρους αυτων εμπλησω αγαθων [ 21α ] εαν αναγγειλω υμιν τα καθ' ημεραν γινομενα μνημονευσω τα εξ αιωνος αριθμησαι 8:22 κυριος εκτισεν/εκτισε με αρχην οδων αυτου εις εργα αυτου 8:23 προ του αιωνος εθεμελιωσεν/εθεμελιωσε με εν αρχη 8:24 προ του την γην ποιησαι και προ του τας αβυσσους ποιησαι προ του προελθειν τας πηγας των υδατων 8:25 προ του ορη εδρασθηναι προ δε παντων βουνων γεννα με 8:26 κυριος εποιησεν/εποιησε χωρας και αοικητους και ακρα οικουμενα της υπ' ουρανον/ουρανων 8:27 ηνικα ητοιμαζεν/ητοιμαζε τον ουρανον συμπαρημην αυτω και οτε αφωριζεν/αφωριζε τον εαυτου θρονον επ' ανεμων 8:28 ηνικα/και ως ισχυρα εποιει τα ανω νεφη και ως ασφαλεις ετιθει πηγας της υπ' ουρανον 8:29 και [ως] ισχυρα εποιει τα θεμελια της γης 8:30 ημην παρ' αυτω αρμοζουσα εγω ημην η προσεχαιρεν/προσεχαιρε καθ' ημεραν δε ευφραινομην εν προσωπω αυτου εν παντι καιρω 8:31 οτε ευφραινετο την οικουμενην συντελεσας και ενευφραινετο / ενευφραινετο εν υιοις ανθρωπων 8:32 νυν ουν υιε ακουε μου 8.33 Modern Greek Ακουσατε παιδειαν και γενεσθε σοφοι και μη αποδοκιμαζετε αυτην 8:34 μακαριος ανηρ ος εισακουσεται μου και ανθρωπος ος [τας εμας οδους φυλαξει ] αγρυπνων επ' εμαις θυραις καθ' ημεραν τηρων σταθμους εμων εισοδων 8:35 αι γαρ εξοδοι μου εξοδοι ζωης και ετοιμαζεται θελησις παρα κυριου 8:36 οι δε [εις εμε ] αμαρτανοντες [εις εμε ] ασεβουσιν [εις] τας εαυτων ψυχας και οι μισουντες με αγαπωσιν/αγαπωσι θανατον

No comments: